Inwentaryzacja sieci sklepów z biżuterią i akcesoriami na całym świecie

Firma RGIS nawiązała współpracę z klientem dysponującym siecią punktów sprzedaży w 43 krajach i oferującym modną biżuterię oraz akcesoria.

WYMAGANIA

Klient oczekiwał przygotowania ujednoliconego procesu oraz procedur do wykonania inwentaryzacji w ponad 2500 sklepach. Najważniejsze założenia przedstawiały się następująco:

  • Globalny zasięg
  • Ujednolicone raportowanie każdego procesu w każdym kraju
  • Przynajmniej 97% dokładności liczenia
  • Umożliwienie przeprowadzenia wyrywkowych kontroli przez pracowników sklepu
  • Wskazanie 25 pozycji z najwyższym poziomem strat

ROZWIĄZANIE

W celu sprostania wymaganiom klienta, firma RGIS podjęła następujące kroki:

  • Zaangażowano doświadczone zespoły audytorów
  • Przeanalizowano zróżnicowane wymagania w każdym z krajów aby przygotować ujednolicony system raportowania wyników
  • Pracownicy sklepów wykonywali przynajmniej 10% wyrywkowych kontroli
  • Manager nadzorujący inwentaryzację przeprowadzał kontrolę trzech stref każdej z osób liczących
  • Wskazano 25 największych różnic w każdym z departamentów

REZULTATY

Dzięki współpracy z firmą RGIS, klient osiągnął następujące korzyści:

  • Ustalono trendy sprzedażowe dla różnych regionów
  • Ujednolicono procedury oraz system raportowania bez względu na kraj
  • Osiągnięto dokładność liczenia rzędu 98%
  • Przygotowano dokładne raporty dla każdego sklepu