Jak to działa?

Zrozumienie strategii zapobiegania stratom, które przynoszą dobre wyniki oraz zrozumienie obszarów, w których można wprowadzić ulepszenia, zwiększy zarówno zyski, jak i klientów.

Doświadczenie klientów

wizyty Tajemniczego Klienta są bardzo skutecznym sposobem pomiaru wydajności pracowników, wizerunku marki i sklepu oraz dają wgląd w zarządzanie sklepami

Opinia klienta

informacje zwrotne od tajemniczego klienta mogą również pomóc w poprawieniu jakości usług świadczonych przez personel oraz całościowego wyniku dla klienta

Audyty zgodności

kontrole zgodności produktów lub marek oraz promocji zgodnie z umowami

Stany magazynowe

usługi merchandisingowe i kontrole stanu zapasów we wszystkich lokalizacjach wraz z audytami zgodności

POS

audyty punktów sprzedaży monitorują dostępne zapasy i ekspozycję towarów w poszczególnych lokalizacjach

Ochrona marki

poziomy zapasów, analiza zatowarowania półek, ekspozycja procentowa i analiza konkurencji dla poszczególnych marek

Raportowanie

raporty dostosowane do potrzeb klienta umożliwiają wprowadzenie danych w życie

Pełna kompatybilność

dane dostarczane w wymaganym formacie

Innowacyjność

nasze postępy w technologii pozwalają na dokładne i wiarygodne raportowanie

Dlaczego RGIS?

Dedykowani eksperci, którzy zrozumieją luki w szkoleniu pracowników i usprawnią obsługę klientów.

  • Niezależne wyniki od zaufanej strony trzeciej.
  • Udowodnione doświadczenie w zarządzaniu projektami
  • Dzięki biurom w Polska RGIS może spełnić wszystkie wymagania dotyczące audytów zgodności w sklepach, niezależnie od ich lokalizacji.
  • Wszyscy audytorzy są w pełni przeszkoleni w zakresie funkcjonowania w środowisku handlu detalicznego
  • Oprogramowanie oparte na chmurze
  • Dedykowane wsparcie w zakresie zarządzania kontem
  • Zespoły dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta

Chcesz dowiedzieć się więcej? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI aby umówić się na niezobowiązujące spotkanie i wizytę na miejscu

Studium przypadku