Wsparcie dla sklepów
w godzinach szczytu
Rozwiązania w zakresie pozyskiwania personelu na
„okresy szczytowe” bez konieczności przeprowadzania rekrutacji
Jak to działa?
Nasze rozwiązania dają Ci doświadczoną kadrę, której potrzebujesz w czasie, gdy jest ona potrzebna w Twoim sklepie lub magazynie.
Wydatki stałe
oszczędność na kosztach rekrutacji i szkoleniu dzięki wykorzystaniu naszego doświadczonego personelu
Maksymalizacja sprzedaży
w pełni zaopatrzone półki przez cały czas z możliwością ich uzupełniania dają klientom maksymalną możliwość zakupu towaru
Uzupełnianie zapasów
szybkie ustalanie priorytetów dotyczące zaopatrzenia półek w artykuły, które dobrze się sprzedają
Kompletacji i pakowania
wspieranie kompletacji i pakowania w magazynie przez doświadczony personel przeszkolony w zakresie pracy na magazynie, nie przez pracowników agencji
Dostawy
załadunek, rozładunek i rezerwacja dostaw zarówno w magazynie, jak i w sklepie
Zgodność
audyty sprawdzające, czy towar znajduje się we właściwych miejscach i na właściwych ekspozycjach
Wszechstronność
oferujemy elastyczny personel znający produkt i środowisko pracy
Brak czasu
kiedy jesteś najbardziej zajęty, oferujemy wsparcie w szczycie sezonu
Wsparcie
uzupełnianie towarów na ekspozytorach POS (Point of sale displays)
Sezonowość
zapewniamy ogólne wsparcie sklepu w okresie największego natężenia ruchu
Usługi montażowe
instalacje w nocy w celu zmniejszenia wpływu na klientów i personel
Dlaczego RGIS?
Klienci otrzymują artykuły, których potrzebują i pragną, co zwiększa ich zadowolenie i poprawia zysk.
- Ogólnokrajowy zasięg i lokalne wsparcie dzięki biurom w Polska
- RGIS może zaspokoić wszystkie potrzeby kadrowe Państwa sklepów, niezależnie od ich lokalizacji
- Wszyscy członkowie zespołu są przeszkoleni i zatrudnieni przez RGIS, nie są pracownikami agencji.
- Niezawodni liderzy zespołów, którzy osiągają sprawdzone wyniki
- Zwiększona dokładność i wydajność może przyczynić się do poprawy obsługi klienta.
- Wszyscy pracownicy są w pełni przeszkoleni i posiadają odpowiednie doświadczenie
- Twój personel może skupić się na klientach, zamiast szkolić pracowników z agencji.
Chcesz dowiedzieć się więcej? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI aby umówić się na niezobowiązujące spotkanie i wizytę na miejscu