Wsparcie Pracowników Magazynu w Godzinach Szczytu

Sklep odzieżowy z magazynami na terenie Wielkiej Brytanii i Irlandii, potrzebował wsparcia dla swoich pracowników w godzinach szczytu. Nie chciał zatrudniać niedoświadczonych kandydatów od agencji rekrutacyjnych, ze względu na ich wysoką rotacje i brak rzetelności.

WYMAGANIA
Sklep odzieżowy wybrał RGIS, ponieważ potrzebował pomocy na magazynach w godzinach szczytu. Klient miał następujące wymagania:

  • Zespół RGIS był zobowiązany przestrzegać poleceń od wewnętrznych pracowników klienta i wspierać ich, kiedy było to potrzebne.
  • Obowiązki dotyczyły kompletowania, pakowania, ładowania oraz rozładowania towaru.
  • Przeprowadzenie wybranych i wyrywkowych kontroli dokładności.
  • Udzielenie wsparcia pracownikom klienta przez doświadczony personel RGIS.

ROZWIĄZANIE
Firma RGIS udostępniła w pełni przeszkolonych i wykwalifikowanych pracowników, aby pomagali w magazynach:

  • Wspierane były wszystkie magazyny klienta na terenie Wielkiej Brytanii.
  • Personel RGIS pracował zarówno na dzienne jak i nocne zmiany.
  • Pracownicy RGIS dostosowywali się do wszystkich procesów i przestrzegali procedur magazynowych Klienta.
  • Dodatkowy zespół RGIS został oddelegowany do sklepów, aby pomóc przy zaopatrzeniu.

REZULTATY
Poprzez zlecenie firmie RGIS wsparcia pracowników magazynu, krajowy sprzedawca odzieży uznał, że osiągnięte zostały następujące cele:

  • Klient nie musiał korzystać ze wsparcia agencji pracy w celu uzupełnienia liczby pracowników.
  • Proces stał się bardziej efektywny i dokładny, dzięki doświadczonemu personelowi dodatkowemu.
  • Wysoki poziom doświadczenia zespołu RGIS sprawił, że klient potrzebował mniejszej ilości pracowników dodatkowych, w porównaniu do poprzednich okresów szczytu z wykorzystaniem personelu tymczasowego.