Zbieranie danych o produktach w hurtowniach spożywczych

Firma zajmująca się analizą danych rynkowych, działająca w ponad 100 krajach świata oraz dostarczająca swoim klientom najbardziej rzetelnych informacji na temat trendów konsumenckich od prawie 100 lat.

WYMAGANIA
Klient oczekiwał przeprowadzenia procesu zbierania danych dotyczących cen produktów w kilkunastu hurtowniach spożywczych na terenie kraju z zachowaniem następujących wymagań:

  • Doświadczenie w branży handlowej
  • Zasięg ogólnokrajowy
  • Dyskrecja I przeprowadzenie procesu w sposób nie rzutujący na pracę sklepu
  • Spisanie cen poszczególnych produktów oraz oznaczenie artykułów promocyjnych

ROZWIĄZANIE
Aby sprostać wymaganiom Klienta, firma RGIS zastosowała następujące rozwiązania:

  • Audyt przeprowadzano co drugi tydzień w ustalonym dniu
  • Klient przekazywał listę produktów, do których należało przypisać ceny w danym sklepie
  • Jeden auditor RGIS przypisany do każdej lokalizacji
  • Zadaniem audytora było spisać ceny poszczególnych produktów oraz oznaczyć w spisie, które produkty są aktualnie w promocji

REZULTATY
Dzięki współpracy z firmą RGIS, klient uzyskał następujące korzyści:

  • Regularne przesłanie danych do klienta po zakończeniu procesu w każdej lokalizacji
  • Dzięki zebranym danym można przygotować dokładną analizę sprzedażową