Zbieranie danych o produktach w hurtowniach spożywczych
Firma zajmująca się analizą danych rynkowych, działająca w ponad 100 krajach świata oraz dostarczająca swoim klientom najbardziej rzetelnych informacji na temat trendów konsumenckich od prawie 100 lat.
WYMAGANIA
Klient oczekiwał przeprowadzenia procesu zbierania danych dotyczących cen produktów w kilkunastu hurtowniach spożywczych na terenie kraju z zachowaniem następujących wymagań:
- Doświadczenie w branży handlowej
- Zasięg ogólnokrajowy
- Dyskrecja I przeprowadzenie procesu w sposób nie rzutujący na pracę sklepu
- Spisanie cen poszczególnych produktów oraz oznaczenie artykułów promocyjnych
ROZWIĄZANIE
Aby sprostać wymaganiom Klienta, firma RGIS zastosowała następujące rozwiązania:
- Audyt przeprowadzano co drugi tydzień w ustalonym dniu
- Klient przekazywał listę produktów, do których należało przypisać ceny w danym sklepie
- Jeden auditor RGIS przypisany do każdej lokalizacji
- Zadaniem audytora było spisać ceny poszczególnych produktów oraz oznaczyć w spisie, które produkty są aktualnie w promocji
REZULTATY
Dzięki współpracy z firmą RGIS, klient uzyskał następujące korzyści:
- Regularne przesłanie danych do klienta po zakończeniu procesu w każdej lokalizacji
- Dzięki zebranym danym można przygotować dokładną analizę sprzedażową