Wsparcie magazynowe i migracja towarów dla producenta części samochodowych
Największy producent części samochodowych w Wielkiej Brytanii, dysponujący ponad 250 lokalizacjami w sieci sprzedaży I posiadający ponad 130 tysięcy sztuk części samochodowych nawiązał współpracę z RGIS. Towary, którymi handluje Klient to miedzy innymi: klocki hamulcowe, wycieraczki, akumulatory, żarówki oraz inne produkty wykorzystywane do serwisowania samochodów, w tym oleje silnikowe i płyny eksploatacyjne. Klient oferuje towary zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowym.
WYMAGANIA
Jeden z producentów części samochodowych, po przejęciu innej firmy, potrzebował wsparcia w procesie migracji towarów z zamykanych lokalizacji.
Klient postawił następujące wymagania:
- Przeprowadzić proces w 52 lokalizacjach na terenie całego kraju
- Ukończyć pracę w zakładanych ramach czasowych
- Spakować cały towar znajdujący się w magazynach i przygotować go do transportu do nowych lokalizacji
ROZWIĄZANIE
W celu sprostania wymaganiom Klienta, firma RGIS zastosowała następujące metody:
- Do nadzoru nad procesem przydzielono menedżera projektu, odpowiedzialnego za wszystkie kwestie techniczne i organizacyjne
- Ustalono harmonogram dla wszystkich lokalizacji i zapewniono sześcioosobowe zespoły doświadczonych audytorów w każdym z miejsc
- Praca w każdej z lokalizacji trwała przez 3 tygodnie bez weekendów
- Cały towar został zdjęty z półek a następnie przeładowany do wózków
- Dzięki użyciu list przekazanych przez Klienta, zespoły RGIS mogły przesortować towar zgodnie z konkretnym zapotrzebowaniem
- Wybrany i spakowany towar kierowany był do właściwych ramp towarowych, a następnie ładowany na ciężarówki w celu przewiezienia do lokalnych sklepów lub głównego centrum dystrybucyjnego
- W opisany wyżej sposób pracowano aż do momentu, kiedy cały towar z magazynu został przetransferowany do innych lokalizacji
REZULTATY
Dzięki współpracy z firmą RGIS Klient osiągnął następujące korzyści:
- Cały towar został spakowany i przetransportowany do nowych lokalizacji
- Cały proces zakończono zgodnie z planowanym harmonogramem prac
- Efektywnie rozplanowano dostawy do sklepów stacjonarnych w celu uzupełnienia brakującego towaru